Wednesday, June 11, 2008

Besoek aan die tandarts

Man ek was toe mos vandag by die tandarts.

Hy het net mooi twee en 'n half uur gesukkel om 'n tand te trek. Geboor en
gespuit, geboor en gespuit. Hy het later sy trui uit getrek en sy hare was pap
nat gesweet, ma die dem tand uitkry was 'n erkerlike ding. Dis die seerste
wat ek nog gehad het by die tandarts. Dis nou aand en ek het nog steeds
seer en bek is lekker dik, ma moenie worri onkruid vrek mos nie. More is
alles we ok.

Baie dankie, Anika en Odelia vir die mooi woordtjies en liedjie Ouma is sommer
baie trots op sulke pragtige doggies. Julle moet wee vir ons sing ek het die rerig
baie baie geniet. Dit was so lekker om julle gesiggies so amper in rerige lewende
lywe te sien. Ek het die oor en oor en oor gespeel, somma vir my, oupa en almal
hie. Julle moet ons vertel hoe julle dit doen hoor. Dan doen ons dit ok.

No comments: